Notícies

El Director de la Càtedra participa en la celebració del dia de la UNESCO a Barcelona

Entre l’11 i 18 de novembre, la Xarxa Civil UNESCO a Catalunya celebra la setena edició de La Setmana de la UNESCO.

L’acte de commemoració dels 70 anys de la UNESCO tindrà lloc el divendres 17 de novembre a l’Institut d’Estudis Catalans de Barcelona.

El director de la Càtedra UNESCO de Cicle de Vida i Canvi Climàtic ESCI-UPF, el Dr. Pere Fullana, participarà en la cerimònia presentant la Càtedra i realitzant una ponència al voltant dels criteris d'avaluació ambiental.

Sota el lema “La UNESCO, un anhel de pau ferm i constant”, la Xarxa Civil UNESCO a Catalunya celebra la setena edició de La Setmana de la UNESCO entre l’11 i el 18 de novembre, tornant a mostrar el seu compromís amb els ideals, principis i objectius que la UNESCO es va plantejar en el moment de la seva fundació, el 16 de novembre de 1945, basats en “bastir els fonaments de la pau”. En el marc de la Setmana, el proper divendres 17 de novembre es commemoren els 70 anys de l’entitat amb un acte a l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), que comptarà amb la participació del Director de la Càtedra UNESCO de Cicle de Vida i Canvi Climàtic ESCI-UPFPere Fullana, amb una ponència on presentarà la Càtedra i els criteris d'avaluació ambiental.

El programa d’aquesta edició inclou diverses conferències, tallers, sessions informatives i ofertes culturals arreu del Principat al voltant del desenvolupament sostenible i l’economia solidària, entre d’altres.

Acte commemoratiu UNESCO

El proper 17 de novembre, un dia abans de la cloenda de la Setmana UNESCO i en paral·lel a les activitats previstes segons l’agenda, tindrà lloc l’acte de commemoració del dia de la UNESCO a l’Institut d’Estudis Catalans de Barcelona, entre les 18 i les 20.30 hores. L’esdeveniment comptarà amb la participació de Pere Fullana, Director de la Càtedra UNESCO de Cicle de Vida i Canvi Climàtic ESCI-UPF, Joan Albert Argenter, Director de la Càtedra UNESCO de Diversitat lingüística i cultural - IEC, i Martí Boada, consultor del programa Home i Biosfera de la UNESCO - París.

La cerimònia es completarà amb l’actuació musical a càrrec dels Alumnes del Mètode Suzuki de l’Associació UNESCO El Masnou i conclourà amb el duet “Vent entre cordes” de l’Associació UNESCO de l’Hospitalet de Llobregat, posant així punt final a l’acte que commemora el recorregut i els reptes futurs de la UNESCO arreu del món.

Consultar el programa complet