Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals

Aquest grau et PREPARA PER A LA GESTIÓ INTERNACIONAL I OFEREIX UNA FORMACIÓ COMPLETA, MULTIDISCIPLINAR I MULTICULTURAL

Àrea
idiomes
50% de les assignatures en anglès
horaris
Assignatures trimestrals, amb avaluació final a l'acabar el trimestre
Places
100 places
128,5 € / crèdit

En poques paraules

Prepara't per portar la gestió global d'una empresa i liderar-ne l'expansió i la consolidació internacional. T'oferim una formació integral, multidisciplinària i multicultural. I una docència 50% català-castellà / 50% anglès.

El que t'espera

És apassionant! El Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals t'obrirà les portes a un entorn empresarial de nivell internacional. Et convertiràs en un professional amb una capacitat multidisciplinar i aprendràs les habilitats, les tècniques i els coneixements necessaris per donar resposta a una cultura internacional dels negocis i el màrqueting.

Apunta't a les sessions informatives!

Què t'oferim

Un títol oficial amb aquest grau universitari de quatre anys.

Formació d'alt nivell amb una docència d'alta qualitat en International Business.

Domini d'idiomes estrangers: docència 50% català-castellà / 50% anglès, i aprenentatge d'un altre idioma a escollir entre alemany, àrab, francès, japonès, rus i xinès mandarí.

Programes d'intercanvi on viure l'experiència de conèixer un altre país i una altra cultura.

Pràctiques en grans empreses on començar a practicar tot allò après i conèixer les dinàmiques laborals del dia a dia.

Què aconseguiràs

Una formació completa, multidisciplinar i multicultural que et permetrà treballar en grups internacionals i liderar-los.

Una capacitat per tenir una visió general d'una empresa i crear les estratègies necessàries per desenvolupar negocis a nivell internacional.

Una gran habilitat de comunicació i negociació en diferents idiomes.

Un coneixement de les claus essencials per fer negocis a qualsevol país.

Com són els nostres estudiants

T'agrada viatjar, conèixer noves cultures i aprendre idiomes? T'interessa el món de l'empresa i dels negocis? Al Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals aprendràs totes les habilitats necessàries per gestionar una empresa a nivell internacional.

Estudiaràs amb alumnes amb els quals aprendràs a treballar en equip de manera eficaç, formaràs part d'un ensenyament actiu que fomenta valors com la sostenibilitat i la Responsabilitat Social Corporativa, i seràs capaç de prendre decisions en entorns internacionals.

Com són els nostres Alumni

Sabies que el 88,6% dels nostres alumnes troben feina als 6 mesos d'haver-se graduat?

Els graduats en Negocis i Màrqueting Internacionals són professionals capaços de portar la gestió global d'una empresa i liderar-ne l'expansió i la consolidació internacional. I ho fan en una gran varietat d'empreses privades, públiques o de cooperació internacional, i en departaments com ara:

• Compres
  • Expansió internacional
  • Finances
  • Import / Export
  • Logística
  • Màrqueting
  • Investigació de mercats
  • Comercial
  • Customer service
  • Operacions
  • Retail
  • Recursos humans

Sí, podràs treballar i viure d'això ;) i ho podràs fer bé.

Et llancem el repte de convertir-te en un gran professional, expert en International Business i amb una gran capacitat per als negocis en diferents idiomes. T'hi apuntes?

També pots fer aquest mateix grau amb el 100% de la docència impartida en anglès.

Qualitat

Tal com s’estableix en la seva política de qualitat, ESCI-UPF es compromet amb la millora contínua com correspon a una institució de màxima excel·lència.

En el seu ferm compromís amb la transparència, l’escola respon a les exigències de l’AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari a Catalunya) i comparteix tota la informació pública relacionada amb el Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals amb diferents grups d’interès.

Consultar tota la informació relativa a la qualitat

VOLS MÉS INFORMACIÓ?

Responsable: ESCOLA SUPERIOR DE COMERÇ INTERNACIONAL (ESCI-UPF); Finalitat: Finalitat 1: Atendre les sol·licituds dels interessats. Finalitat 2: Enviament de comunicacions comercials; Legitimació: La base legal para el tratamiento de los datos de los interesados en el caso de la finalidad 1 es el legítimo interés del responsable; y en el caso de la finalidad 2 es la obtención de su autorización; Destinataris: No es cediran dades a tercers; Drets: L’interessat té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica a la informació addicional; Ubicació: Pot consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web: https://www.esci.upf.edu/ca/politica-privacitat-cookies/rgpd-contactes