Gestió de projectes internacionals

Anglès

Tipus d'assignatura: Optativa

Descripció

Processos, mètodes i sistemes utilitzats per planificar, programar i fer el seguiment de projectes. Gestió econòmica i financera de projectes. Gestió de la qualitat.

Resultats d'aprenentatge

Desenvolupar, implementar i avaluar projectes dinàmics internacionals en equip i els seus riscos.

Assignatura que pertany al Grau en Negocis y Màrqueting Internacionals, si ho desitjes pots consultar l'informació completa del curs.

Professor/a Càrrec

Manel Guerris

Director a NEO Consulting BCN

Titulació:

Enginyer Industrial (ETSEIB-UPC)
MBA (IESE-Universitat de Navarra)
Màster en Economia i Administració d’Empreses (IQS-Universitat Ramon Llull)

Biografia:

Amb una àmplia experiència en empreses de tecnologia i de serveis i emprenedor dins del sector tecnològic i de l’e-health, actualment fa el doctorat en l’àmbit de les dades massives (big data) aplicades al management i, més concretament, a l’anàlisi de sentiments.

Consultor en empreses per als àmbits d’internacionalització, estratègia, màrqueting, logística i millora d’operacions. Consultor de formació i formador en els àmbits d’internacionalització, pla de negoci, estratègia, operacions, logística, màrqueting estratègic, data science i big data aplicades al business.