TEXFOR i ESCI-UPF signen un conveni de col·laboració per impulsar la formació al sector textil

Aquest 5 d’octubre de 2017, a Sabadell, el Sr. Andrés Borao, secretari general de la Confederación de la Industria Textil - TEXFOR i el Sr. Nacho Dualde, gerent d’ESCI-UPF han signat un conveni de col·laboració entre les dues institucions amb l'objectiu d'establir vincles entre la universitat i les empreses. Aquest conveni subratlla el nostre compromís per complementar la formació dels estudiants en un entorn que només el món laboral els pot proporcionar.

La Confederación de la Industria Textil - TEXFOR és la patronal de la indústria tèxtil espanyola. És una organització creada al novembre de 2010 fruit de la fusió de l’AITPA (Asociación Industrial Textil del Proceso Algodonero), la FTS (Federación Textil Sedera), la FITEXLAN (Federación de la Industria Textil Lanera) i la FNAETT (Federación Nacional de Acabadores, Estampadores y Tintoreros Textiles), agrupant totes les empreses tèxtils del país.

La indústria tèxtil de referència (productora de filats, teixits, complements i estampats per a les empreses de confecció) està formada per 3.562 empreses, dóna feina a 44.799 persones, té una xifra de negoci de 5.654 milions d’euros i unes exportacions de 3.891 milions d’euros.