Acte de graduació de la promoció 2017 del GNMI i màsters

Els 93 estudiants de la 5ª promoció del Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals i els 29 estudiants dels Màster en Retail Internacional i Màster en Comerç Exterior, van celebrar la seva graduació els dies 6 i 20 de juliol respectivament, a l'edifici d'ESCI-UPF.

L’Acte de Graduació del GNMI va ser presidit pel Dr. Xavier Cuadras, director d’ESCI-UPF i pel Dr. Pelegrí Viader, vicerector adjunt al rector de la UPF i, a més, va comptar la liçó de graduació: “L'empresari i la societat: una nova filantropia per al segle XXI”, impartida pel Sr. Sergi Ferrer-Salat, president del Grupo Ferrer Internacional, S.A.

Després de la presentació del vídeo de la 5ª promoció del GNMI, el Sr. José Sanz i la Sra. Ariadna Viladés van realitzar el parlament com a representants dels graduats.

Va tancar l’acte Sra. Muntsa Vilalta, directora general de Comerç de la Generalitat de Catalunya, departament d’Empresa i Coneixement i l’actuació del Cor Coral·lí, que va interpretar temes de d’Adele i Walk The Moon, entre altres, per acabar amb Gaudeamus igitur de Johann Christian Günther.

Per la seva banda, el lliurament de títols del Màster en Retail Internacional i del Màster en Comerç Exterior va ser conduit pel Dr. Xavier Cuadras, director d’ESCI-UPF i el Sr. Pelayo Corella, director de formació contínua a ESCI-UPF.

El parlament dels representants dels graduats va anar a càrrec de la Sra. Mónica Hernández del Màster en Retail Internacional i de la Sra. Konstancja Laskowska del Màster en Comerç Exterior.

Ambdues graduacions es van retransmetre en directe pel canal de Youtube d’ESCI-UPF.

Fotos i vídeos

Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals

Vídeo de l’Acte de Graduació

Vídeo de presentació de la 5ª promoció del GNMI