Comerç i contractació internacional

Anglès

Tipus d'assignatura: Obligatòria

Descripció

Introducció al comerç internacional. Gestió administrativa, transport, duanes i banca internacional. Contractes mercantils en el comerç internacional. Responsabilitat civil.

Resultats d'aprenentatge

Resoldre els principals litigis que puguin generar les operacions bàsiques de comerç internacional.

Assignatura que pertany al Grau en Negocis y Màrqueting Internacionals, si ho desitjes pots consultar l'informació completa del curs.

Professor/a Càrrec

Andrew Coles

Socio director a Orbetec360

Titulació:

BA Hons (1r)
MIB (Exec)

Biografia:

Andrew Coles és franquiciat de Kids&Us School of English i propietari de les escoles Kids&Us Sant Quirze, Calella i Pineda de Mar. És professor associat a ESCI-UPF, per al Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals. També és professor a la Barcelona School of Management (UPF) per al Màster en Negocis Internacionales.