Informació a l'alumnat d'ESCI-UPF

Formació en remot des del dijous 15 d'octubre

Benvolguts/des,

Esperem que tant vosaltres com els vostres familiars us trobeu bé de salut.

El dilluns 12 d’octubre, les autoritats sanitàries, les universitàries i els representants de les universitats van acordar que totes les universitats redueixin la presencialitat a les aules donada l’evolució de la pandèmia de COVID-19. Per aquesta raó, convé limitar al màxim el contacte social i els desplaçaments arreu del territori i, en conseqüència, passar de la formació presencial a la docència a distància de la manera més àgil possible.

Seguint les indicacions d’aquestes autoritats i, a la vista del comunicat institucional de la Universitat Pompeu Fabra, ESCI-UPF activa per al GNMI i el BDBI el Pla de Contingència per al curs 2020-2021 que preveu passar totes les activitats docents presencials a format virtual a partir del dijous 15 d’octubre i per a un període inicial de quinze dies.

L'activitat docent presencial a ESCI-UPF es mantindrà el dimarts i el dimecres (13 i 14 d’octubre) i dijous començarà el període de classes en remot. Mentre es faci formació a distància, els horaris de classes seran els mateixos i, en cas que hi hagi algun canvi, s’anunciarà puntualment i quedarà recollit a SIGMA horaris.

Som conscients que és un esforç afegit a la situació actual, però cal que col·lectivament seguim aquestes instruccions.

Us demanem que estigueu atents als comunicats que anirem publicant a la pàgina web d’ESCI-UPF, així com les indicacions que professorat, tutors i coordinadors us enviïn per correu electrònic.

Atentament,

El Director i el Gerente d'ESCI-UPF