Notícies

La Càtedra UNESCO de Cicle de Vida i Canvi Climàtic ESCI-UPF es converteix en soci institucional d'UNI

UNI és el principal mecanisme d'UN-Habitat per establir aliances amb acadèmics i investigadors d’arreu del món.

Aquest acord brinda noves oportunitats perquè la Càtedra uneixi esforços amb UN-Habitat.

La Càtedra UNESCO de Cicle de Vida i Canvi Climàtic ESCI-UPF s'ha convertit oficialment en un socio institucional de UNI, l'associació entreUN-Habitat i universitats de tot el món. L'acord implica noves oportunitats per cooperar i col·laborar directament amb UN-Habitat en les àrees d'especialització relacionades amb la Càtedra, com la creació d'un consorci per avaluar i difondre l'aplicació de l'avaluació del cicle de vida de les ciutats a través de l'Índex de Prosperitat de la Urbana desenvolupat per UN-Habitat.

UN-Habitat és el programa de Nacions Unides que treballa per un futur urbà millor, destinat a promoure el desenvolupament d'assentaments humans sostenibles des del punt de vista social i mediambiental, així com proporcionar habitatge adequat. A les aliances de la UNI, UN-Habitat actua com un catalitzador, facilitant les col·laboracions entre les universitats i altres socis de l'agenda.

UNI s'associa per a la cooperació

Presentat com un mitjà per promoure la cooperació amb les institucions d'educació superior i facilitar l'intercanvi i la cooperació entre les universitats a nivell mundial, UNI promou que les universitats esdevinguin socis més propers a les ciutats. També participa activament en la resolució de problemes, tancant la bretxa entre l'acadèmia i la pràctica, i fomenta l'aprenentatge col·laboratiu. Alhora, promou i facilita la difusió dels productes educatius i d'investigació dels seus membres.

UNI també involucra acadèmics, investigadors i estudiants en una àmplia gamma d'activitats, dins d'un marc de col·laboració que aspira a crear la propera generació de líders, gerents, investigadors i professionals urbans.