Comunicat del director i el gerent d'ESCI-UPF

Els estudiants de primer curs d'ESCI-UPF podran tenir activitat presencial reduïda

D'acord amb les darreres resolucions de les autoritats sanitàries i universitàries, els estudiants de primer curs de grau podran fer presencialment les activitats previstes en el pla de docència híbrida del segon trimestre.  Això vol dir que es combinaran les classes presencials en grups petits i espais grans i les classes en línia. Els caps d'estudi de cada grau determinaran quines assignatures i quines sessions s'oferiran en modalitat presencial (a partir de la setmana del 8 de febrer) i n'informaran via e-mail i aul@esci amb la major brevetat possible. Es manté, això no obstant, el pla d'atenció en línia que preveu l'acompanyament necessari per als casos en què no sigui possible seguir l'activitat presencial, per malaltia o per dificultats en la mobilitat.

Per a la resta de cursos de grau i de màster es mantenen les mesures vigents fins ara; és a dir, que es duran a terme en format virtual les classes que es fan habitualment en espais convencionals, i només es faran presencialment les pràctiques que es duen a terme en espais tècnics.

L'edifici d'ESCI-UPF és un espai segur perquè s'hi han pres totes les mesures necessàries. Fem una crida a l'autoresponsabilitat i a seguir amb la màxima atenció tant les mesures de protecció personal –mascaretes ben posades en tot moment, neteja de mans, distància interpersonal– com la senyalització per circular dins l'edifici.

Tan aviat com les autoritats ho indiquin i les circumstàncies ho permetin, les mesures adoptades per als estudiants de primer es faran extensives a la resta d'estudiants.