Informació a l'alumnat d'ESCI-UPF

Pròrroga de les mesures adoptades el 15 d'octubre pel que fa a la docència presencial

Atenent a l’evolució de la crisi sanitària i a les indicacions de les autoritats sanitàries i universitàries, la UPF prorroga les mesures sobre la docència adoptades el 15 d'octubre. Per tant, totes les activitats docents presencials es mantenen en mode virtual, llevat de les activitats que es realitzen necessàriament presencialment. El període d'avaluació del primer trimestre (del 4 al 17 de desembre) es manté, de moment, tal com s'havia programat.

Aquesta pròrroga és per a un període de 15 dies, tal com ha establert el PROCICAT, però preveiem que s'haurà d'allargar fins al final del trimestre. Tan bon punt ho indiquin les autoritats sanitàries i universitàries ho comunicarem.

Estudiants afectats per COVID-19 consulteu la pàgina del Servei d'inclusió d'ESCI-UPF.

Què fer si tens símptomes o has estat en contacte amb algú dignosticat? Consulta el protocol de mesures de seguretat.