Natàlia Mas, alumni d’ESCI-UPF, actual Secretària d’Acció Exterior i de la UE

“Mare, economista, enamorada del món i de la seva gent”, així es defineix Natàlia Mas al seu perfil de twitter (@nataliamasguix). La recent nomenada secretària del Departament d’Acció Exterior i de la Unió Europea de la Generalitat de Catalunya és alumni d’ESCI-UPF de la promoció de 2001.  La seva trajectòria professional ha anat quasi sempre lligada al món de les finances internacionals: ha treballat al Banc Central Europeu (BCE) a Frankfurt, a diferents programes de la Comissió Europea i també ha estat directora general d’Anàlisi Econòmica al Departament de la Vicepresidència i al d’Economia i Hisenda.

Des d’ESCI-UPF volem felicitar-la i li desitgem molt èxits en la seva nova etapa professional.