La coordinadora del BDBI rep un premi del Consell Social de la UPF

Ainhara del Pozo, coordinadora del Grau en Bioinformàtica, forma part del grup que ha estat guardonat amb el premi a la Iniciativa i a la innovació en l’administració i els serveis 2018 que atorga la UPF dins el marc dels Premis del Consell Social de la mateixa universitat.

El Consell Social de la UPF concedeix la distinció a un projecte inèdit que tingui com a objectiu la millora, la innovació i/o la transversalitat dels serveis i la gestió de la universitat i que ha de poder ser dut a terme en el termini màxim d’un any.

Del Pozo ha estat premiada pel “Projecte de millora de l’Atenció a l’Estudiant (ATÈS)”, treball que ha desenvolupat amb els companys de la Unitat de Gestió i Administració de la facultat de Ciències de la Salut i de la Vida de la UPF: Sonia Iturrate, Maria Pilar Larramona, Mireia Llimós, Guillem Martí, Lluís Roig i Montserrat Saladrigas.