El repte de buscar feina en època de coronavirus

Día: 09.11.2020 - 30.11.2020
Hora: cada dilluns de 18h. a 19h.
Lugar: online

El Career Service organitza el cicle de xerrades online Skills and Talent per tractar diversos aspectes de la cerca estratègica de feina en el context de pandèmia en què ens trobem.

Les 4 sessions es duran a terme tots els dilluns de novembre, de 18h a 19h, i estan dirigides als alumni d’ESCI-UPF: BDBI, GNMI i Màsters.

Els temes que es tracataran a cada sessió ajudaran als alumni, sobretot els graduats més recents, a donar un impuls al procés de cerca de feina treballant valors de creixement personal.

• 9 de novembre: Competències per a l’ocupació i marca personal amb Karina Henao
    • Definir l’objectiu professional i passos per la recerca de feina exitosa
    • Conèixer els punts forts i reptes emocionals en la recerca de feina

• 16 de novembre: CV i LinkedIn amb Josep Hernández (fundador a iCulum)