El nou any en clau tecnològica: en què ens hem de fixar?

Día: 30.03.2023
Hora: De 17.30 h. a 19.00 h.
Lugar: Online

En les últimes setmanes, hem viscut diversos esdeveniments marcats pel paper de les noves tecnologies: des dels recents ciberatacs a empreses i entitats catalanes, fins a la presentació de les darreres novetats tecnològiques al MWC de Barcelona.

Tenint en compte aquest context, Alumni UPF organitza una nova sessió del cicle de webinars 2023 Amb Ulls UPF per debatre sobre els reptes i oportunitats de la intel·ligència artificial (IA) i la ciberseguretat en el món empresarial, les possibles implicacions de sistemes com ChatGPT i el 5G, i quina podria ser l’evolució i impacte d’aquestes tecnologies.

La sessió serà moderada per Miquel Oliver, professor del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la UPF, i comptarà amb la mirada experta de tres ponents titulats a la Universitat:

• Xavier Galceran, alumni UPF del Grau en Enginyeria Telemàtica i Senior Cybersecurity Innovation Manager a la Fundació I2CAT.
  • Gisela Muñoz-Ferràs, alumni UPF del Grau en Economia i Senior Consultant - Tech Business Development a ACCIÓ.
  • Laia Subirats, alumni UPF d'Enginyeria de Telecomunicació i Data Science Researcher a EURECAT.

L'acte és obert a tothom, per assistir-hi només cal registrar-se prèviament al següent enllaç:

Registra't