Benvinguts, estudiants internacionals!

El passat 14 de setembre,  a la sala d’actes d’ESCI-UPF, es va dur a terme l’acte de benvinguda als estudiants internacionals de BDBI i GNMI que cursaran amb nosaltres aquest primer trimestre.

La sessió, a càrrec de Jordi Puig, Jefe de Relacions Internacionals, va comptar amb la participació de tres estudiants d’ESN-UPF, un representant del PEI i de l’alumni Gemma Prenafeta (promoció 2017), qui en el seu moment també va fer una estada a l’estranger gràcies al programa d’intercanvi de la nostra universitat.

Jordi Puig va explicar els aspectes pràctics i administratius d’ESCI-UPF; els representants d’ESN-UPF van explicar les diverses activitats no acadèmiques on poden participar els estudiants internacionals; el representant del Programa d’Ensenyament d’Idiomes de la UPF (PEI) va explicar l’oferta formativa i el ventall d’idiomes amb què compta; i l’alumni Gemma Prenafeta va presentar Sharify, l’app que va idear com a projecte per al seu TFG i que ha fet realitat un cop finalitzats els seus estudis.

Sharify és una aplicació molt útil per als estudiants internacionals, ja que connecta persones d’una mateixa ciutat que vulguin compartir activitats, moments i experiències en temps real. Una manera perfecta per a conèixer gent!

ESCI-UPF espera que tots els estudiants internacionals que ens acompanyin aquest primer trimestre, tant a BDBI com a GNMI, se sentin acollits i part d’aquesta institució.