Natàlia Mas, nova vocal al Patronat d’ESCI-UPF

Comencem el curs 2021-2022 amb una bona notícia, la Sra. Natàlia Mas serà la nova vocal en representació de la Generalitat de Catalunya al Patronat d’ESCI-UPF.

Precisament ahir, dia 20 de setembre, Natàlia Mas va actuar com a padrina de les promocions 2020 i 2021 del GNMI a l’acte de graduació que es va celebrar a L’Auditori i al seu discurs va parlar de les oportunitats que s’obren als nous graduats i graduades.

Natàlia Mas, alumni d’ESCI-UPF de la promoció 2001 del Grau Superior en Comerç Internacional i també alumni d’Administració i Direcció d’Empreses per la UPF, és l’actual directora general d’Indústria del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i recentment ha estat nomenada consellera delegada d’ACCIÓ.

Ha treballat al Banc de Sabadell, al Banc Central Europeu a Frankfurt i com a consultora del Banc Mundial a Washington. En l’àmbit institucional, ha estat directora d’Anàlisi Econòmica al Departament de Vicepresidència i al d’Economia i Hisenda; secretària d’Acció Exterior i de la Unió Europea al Departament d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència; i secretària de Finances Públiques, càrrec que després es va anomenar Secretaria d’Economia.