Dra. Maite Bravo Martínez

Càrrec

Professora

Titulació

Doctora cum laude en Arquitectura (Departament de Projectes Arquitectònics, UPC)
Màster en Teoria i Pràctica del Projecte d’Arquitectura (ETSAB, UPC)
Màster en Arquitectura Avançada (IAAC)
Graduada en Arquitectura i Planejament Urbanístic (Universitat de Xile)

Biografia

Maite Bravo ha exercit la docència a la Universitat de Xile, al British Columbia Institute of Technology (BCIT), al Canadà, i a l’Institut d’Arquitectura Avançada de Catalunya (IAAC), on és coordinadora de l’Urban Sciences Lab i codirectora del grup Theory for Advanced Knowledge (TAK), així com professora de diverses matèries. És membre del consell editorial de la Revista de Arquitectura, una publicació acadèmica de la Facultat d’Arquitectura i Urbanisme (FAU) de la Universitat de Xile. Ha treballat per a GBL Architects al Canadà, com a arquitecta associada, i per a l’Ajuntament de Barcelona i Barcelona Regional, com a coordinadora de projectes. També té una empresa pròpia.