Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals (docència en anglès)

Aquest grau impartit 100% en anglès t'ofereix una formació integral, multidisciplinària i multicultural

Àrea
Negocis i Màrqueting Internacionals
Títol
Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals (docència en anglès)
DURADA
4 anys
crèdits ECTS
240 crèdits ECTS
MATÈRIES OBLIGATÒRIES
104 crèdits
MATÈRIES BÀSIQUES
60 crèdits
MATÈRIES OPTATIVES
48 crèdits
Pràctiques externes
20 crèdits
TREBALL DE FI DE GRAU
8 crèdits
idiomes
100% de les assignatures en anglès
horaris
Assignatures trimestrals, amb avaluació final a l'acabar el trimestre
Places
50 places
128,5 € / crèdit

En poques paraules

Vols aprendre com gestionar de manera global una empresa i com liderar la seva expansió i consolidació internacional? En aquest Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals impartit 100% en anglès rebràs una formació integral, multidisciplinar i multicultural.

El que t'espera

És molt més que un títol! Amb aquest grau estaràs preparat per treballar en l'expansió internacional de qualsevol empresa o entitat. Amb una formació 100% en anglès, aprendràs les tècniques, habilitats i coneixements que necessites per ser un professional dels negocis i el màrqueting a nivell internacional.

Apunta't a les sessions informatives!

Què t'oferim

Formació 100% en anglès com a llengua principal.

Titulació oficial en finalitzar aquest grau de 4 anys.

Docència de qualitat centrada en International Business.

Domini de diversos idiomes. A més de l'anglès com a llengua principal, aprendràs un altre idioma a triar entre alemany, àrab, francès, japonès, rus i xinès mandarí.

Programes d'intercanvi per estudiar a un altre país i conèixer una altra cultura i la seva llengua.

Pràctiques en empreses per portar a la pràctica tot allò après i conèixer l'entorn laboral de primera mà.

Què aconseguiràs

Entendre les claus de l'International Business i preparar-te per treballar en grups internacionals i gestionar-los.

Conèixer una empresa a nivell global i ser capaç de traçar les estratègies necessàries per fer negocis a nivell internacional.

Desenvolupar una gran habilitat per comunicar-te i negociar en diversos idiomes i, sobretot, en anglès.

Aprendre les tècniques essencials per poder realitzar negocis a qualsevol país.

Com són els nostres estudiants

Ets una persona curiosa, oberta, amb ganes de conèixer altres països, aprendre noves cultures i els seus idiomes? El món dels negocis et crida l'atenció? Amb una formació 100% en anglès, aquest Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals et formarà en tot allò necessari per convertir-te en un professional capaç de portar la gestió internacional d'una empresa.

Compartiràs aules amb altres estudiants amb qui treballaràs en equip, participaràs de manera activa en un aprenentatge que fomenta valors com la sostenibilitat i la Responsabilitat Social Corporativa, i et convertiràs en un professional amb un domini total de l'anglès, capaç de prendre decisions en entorns internacionals.

Com són els nostres Alumni

Sabies que el 88,6% dels nostres alumnes troben feina als 6 mesos d'haver-se graduat?

Els graduats en Negocis i Màrqueting Internacionals que han triat la docència 100% en anglès són professionals que dominen l'idioma i que són capaços de gestionar de manera integral una empresa i de liderar-ne l'expansió i la consolidació internacional.

I on desenvolupen les seves carreres professionals? En una gran varietat d'empreses tant públiques com privades o de cooperació internacional. I en departaments com són:

• Compres
  • Expansió internacional
  • Finances
  • Import / Export
  • Logística
  • Màrqueting
  • Investigació de mercats
  • Comercial
  • Customer service
  • Operacions
  • Retail
  • Recursos humans

Sí, podràs treballar i viure d'això ;) i ho podràs fer bé.

Et llancem el repte de convertir-te en un gran professional, expert en International Business i amb una gran capacitat per als negocis en diferents idiomes. T'hi apuntes?

També pots realitzar aquest mateix grau amb el 50% de la docència impartida català i castellà i l'altre 50% en anglès.

Qualitat

Tal com s’estableix en la seva política de qualitat, ESCI-UPF es compromet amb la millora contínua com correspon a una institució de màxima excel·lència.

En el seu ferm compromís amb la transparència, l’escola respon a les exigències de l’AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari a Catalunya) i comparteix tota la informació pública relacionada amb el Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals amb diferents grups d’interès.

Consultar tota la informació relativa a la qualitat

VOLS MÉS INFORMACIÓ?

Responsable: ESCOLA SUPERIOR DE COMERÇ INTERNACIONAL (ESCI-UPF); Finalitat: Finalitat 1: Atendre les sol·licituds dels interessats. Finalitat 2: Enviament de comunicacions comercials; Legitimació: La base legal para el tratamiento de los datos de los interesados en el caso de la finalidad 1 es el legítimo interés del responsable; y en el caso de la finalidad 2 es la obtención de su autorización; Destinataris: No es cediran dades a tercers; Drets: L’interessat té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica a la informació addicional; Ubicació: Pot consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web: https://www.esci.upf.edu/ca/politica-privacitat-cookies/rgpd-contactes