Teresa Garcia-Milà i Marc Noy, guardonats amb la Medalla Narcís Monturiol

La catedràtica de la Universitat Pompeu Fabra i membre del patronat d’ESCI-UPF i el professor del Grau en Bioinformàtica reben el reconeixement de la Generalitat de Catalunya al mèrit científic.

Teresa Garcia-Milà, doctora per la University of Minnesota, catedràtica d’Economia de la UPF i membre del patronat d’ESCI-UPF; i Marc Noy, catedràtic del Departament de Matemàtiques de la UPC i professor del Grau en BDBI, han estat reconeguts amb la Medalla Narcís Monturiol.

Aquest guardó, que entrega la Generalitat de Catalunya des de 1982, reconeix el mèrit científic i tecnològic d’aquelles persones i entitats que han contribuït de manera destacada al desenvolupament de la ciència i la tecnologia a Catalunya.

L’àmbit de recerca de Garcia-Milà s’ha centrat en l’anàlisi del paper de la inversió pública en el creixement econòmic i les seves limitacions per tal de reduir les desigualtats territorials. La recerca de Noy s’ha focalitzat en els camps de la combinatòria i la teoria de grafs.