ESCI-UPF firma un conveni amb el Tercer Sector Social

ESCI-UPF ha signat un conveni de col·laboració amb la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya amb l’objectiu de fomentar la innovació entre les federacions de la taula per tal de millorar l’atenció a les persones i la seva acció social.

L’acord aposta per la formació d’agents d’innovació a través del projecte m4Social en col·laboració amb Induct. El curs, que s’inicia el proper 30 d’octubre, serà ofert per la Taula del Tercer Sector i s’acreditarà com a curs d’especialització per la universitat.

El conveni, signat pel gerent d’ESCI-UPF, Nacho Dualde, i la presidenta de la Taula, Francina Alsina, també contempla la possibilitat d’emprendre noves col·laboracions entre les dues institucions.

A l’acte també van ser-hi presents Xavier Carbonell, director de la Càtedra MANGO d’RSC; Joan Ras, professor de la universitat i CEO d’Induct; Adolf Díaz, coordinador de m4Social; i Marta Soler, gerent de la Taula del Tercer Sector.