Escriu i troba el que busques:

Grau en Ciències Urbanes : Treball Fi de Grau

Treball Fi de Grau

El Treball de Fi de Grau (TFG) és una assignatura de 10 ECTS situada al tercer trimestre del tercer curs sense formació presencial. Els estudiants treballen en el seu TFG de manera autònoma sota la supervisió d’un director de l’escola i mitjançant tutorials i valoracions tècniques assignats segons el seu perfil de formació. Un equip de mentors s’encarregarà de fer un seguiment conceptual, estratègic i formal i d’oferir consells tècnics específics.

Al final del procés, els estudiants han de presentar el seu treball escrit i defensar-lo davant d’una comissió avaluadora formada per un dels tutors, professors de diferents camps de coneixement i avaluadors externs del món acadèmic, professional i empresarial.

Vols més informació?

Formula la teva pregunta *:

En compliment del que estableix la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, t’informem que les dades personals que has facilitat s’inclouran en un fitxer propietat d’ESCI-UPF amb la finalitat d’atendre la teva petició, així com per informar-te, també per mitjans electrònics, dels nous programes d’ESCI-UPF.

Et recordem que podràs exercir en qualsevol moment els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant un escrit adreçat a ESCI-UPF, Passeig de Pujades, 1, 08003 Barcelona, adjuntant-hi còpia del teu DNI, passaport o un altre document vàlid que t’identifiqui.

Més informació trucant al 900 122 630 (o al +34 93 295 47 10 des de l'estranger)