Alumnes a la teva empresa

Vols alumnes ESCI-UPF a la teva empresa?

A ESCI-UPF formem professionals especialitzats en negocis i màrqueting internacionals preparats per gestionar empreses en un món global.

La implicació de l’empresa és clau en la formació de l’estudiant, ja que les pràctiques permeten desenvolupar competències i adquirir habilitats que només pot oferir l’entorn empresarial.

Perfils d’estudiants

1. GNMI

Estudiants de tercer curs del Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals
  • Disponibilitat: de l’abril al juny (prorrogable fins al setembre).
  • Jornada: completa.
  • Edats: la mitjana d’edat és de 20-21 anys. Les seves pràctiques curriculars solen ser el primer contacte amb l’entorn empresarial.

Hi ha la possibilitat de fer pràctiques en jornada parcial del gener al març (tardes).

• Idiomes lectius: català, castellà i anglès. Idioma addicional obligatori, que es pot triar entre francès, alemany, rus, xinès o japonès.
  • Competències ofimàtiques: domini avançat del paquet Office, especialment dels fulls de càlcul, i bons coneixements d’eines online i d’SPSS.

Coneix els nostres estudiants de 3r

Estudiants de quart curs del Grau de Negocis i Màrqueting Internacionals
  • Disponibilitat: del setembre al juny.
  • Jornada: parcial (matins).
  • Edats: 21-22 anys.

Ja han tingut un mínim contacte laboral perquè han fet les pràctiques curriculars.

Coneix els nostres estudiants de 4t

Coneixements

Els àmbits de coneixement dels estudiants del GNMI inclouen formació en:

• Màrqueting
  • Negociació
  • Estratègia
  • Operacions
  • Institucions econòmiques
  • Entorn polític i econòmic
  • Gestió de la diversitat de negocis

2. Màsters

Estudiants MCE, MRI i MMDI

Estudiants del Màster en Comerç Exterior (MCE), del Màster en Retail Internacional (MRI) i del Màster en Màrqueting Digital Internacional (MMDI).

• Disponibilitat: del setembre al juny (amb un màxim de 800 hores per curs).
  • Jornada: flexible, dependrà de cada cas.
  • Horaris: els nostres màsters són compatibles amb horaris laborals.
  • Idiomes: els màsters s’imparteixen bàsicament en castellà. El nivell d’altres idiomes dependrà de cada perfil.

Les seves pràctiques no són obligatòries.

Estudiants MScIB

Estudiants del Master of Science in International Business (MScIB).

• Disponibilitat: del juliol al desembre.
  • Jornada: flexible (mínim 2 mesos).
  • Edats: 22-25 anys.

Pràctiques com a assignatura obligatòria.

• Idiomes: el màster s’imparteix 100 % en anglès. El nivell d’altres idiomes dependrà de cada perfil.
Formulari oferta de pràctiques

Responsable: ESCOLA SUPERIOR DE COMERÇ INTERNACIONAL (ESCI-UPF); Finalitat: Finalitat 1: Atendre les sol·licituds dels interessats. Finalitat 2: Enviament de comunicacions comercials; Legitimació: La base legal para el tratamiento de los datos de los interesados en el caso de la finalidad 1 es el legítimo interés del responsable; y en el caso de la finalidad 2 es la obtención de su autorización; Destinataris: No es cediran dades a tercers; Drets: L’interessat té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica a la informació addicional; Ubicació: Pot consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web: https://www.esci.upf.edu/ca/politica-privacitat-cookies/rgpd-contactes